lørdag 27. august 2011

--

Follow my blog with Bloglovin

Hei.

Var du bare nysgjerrig eller var du virkelig villig til å betale tusen kroner for hemmeligheten?

Det kan jeg love den ikke er verdt. Derimot erfaringen av å bli bondefanget på internett kan vise seg å være lønnsom ved en senere anledning.

Vel. Grunnen til at jeg med en viss rimelighet påstår at bloggen har tilbrunget meg inntekt er rett og slett at jeg ble tilbudt jobb. Noen kontaktet meg gjennom en profil jeg opprettet på et nettsted hvor jeg også har presentert en av bloggene mine. Jobben er internettbasert  men har overhodet ikke noe med blogging å gjøre (heller ikke salg).

Poenget kan være at man ikke skal tenke så mye på at dette skal man tjene penger på, men blogge for moro skyld og sette spor etter seg i forskjellige fora, så dukker det kanskje opp en mulighet der man minst venter det.

1 kommentar: